یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 20, 2024
ر

حوزه / رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان کاشان گفت: آبفای کاشان با کسب ۹۰۰امتیاز از ۱۰۰۰ در ارزیابی ستاد اقامه نماز کشور، توسط سامانه سجاده، به عنوان برترین دستگاه اجرایی شهرستان کاشان در زمینه اقامه نماز شناخته شد.

حجت‌الاسلام محمد حسین تواضعی، رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان کاشان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، ضمن تقدیر از سید محمد مسافری، دبیر شورای انسجام بخشی امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، به نقش مؤثر این شرکت در ترویج فرهنگ دینی و برگزاری فعالیت‌های فرهنگی در مناسبت‌های مختلف اشاره کرد.

حجت الاسلام تواضعی با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی و دینی آبفای کاشان در طول سال بسیار چشمگیر است، گفت: «این امتیاز بر اساس ارزیابی و رصد صورت گرفته از فعالیت‌های آبفای کاشان در سال ۱۴۰۲ میان ادارات و ارگان‌های این شهرستان دست آمده است.

سامانه سجاده، یک پلتفرم الکترونیکی طراحی شده توسط ستاد اقامه نماز کشور است این سامانه به ثبت و ارزیابی فعالیت‌های فرهنگی و نماز دستگاه‌های اجرایی کمک می‌کند تا فرایند ارزیابی دقیق‌تر، سریع‌تر و منصفانه‌تر دستگاه های اجرایی را فراهم کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha